06
05
04
03
10
05

KOORDINACE svateb a eventů

Máte vše připravené, zorganizované, ale rádi byste si Vy i Vaši blízcí den užili? Chcete mít jistotu, že se vše povede? Právě pro Vás jsou připraveny služby našich koordinátorů.

KOORDINACE SVATBY…

Koordinace svatebního obřadu /  2 hodiny / 1 500 Kč + DPH

  • koordinace příjezdu svatebčanů, svatebního obřadu a odjezdu na svatební hostinu
  • 1-2 osobní konzultace před konáním svatby
  • neomezené konzultace emailem a telefonicky

Koordinace svatebního obřadu a svatební hostiny / 5 hodin / 3.000 Kč + DPH

  • koordinace svatebního obřadu
  • koordinace a komunikace s hosty – příjezd na obřad a odjezd z obřadu, vítání hostů, usazování hostů na obřadě
  • komunikace s hosty při přejíždění na hostinu, dotazy hostů,
  • neustálá asistence nevěstě a ženichovi
  • dohled nad programem ve svatební den
  • komunikace  s dodavateli na obřadě a na hostině
  • 2-3 osobní konzultace před konáním svatby
  • neomezené konzultace emailem a telefonicky

Koordinace svatebního obřadu, svatební hostiny a večerního rautu / 10 hodin / 5.000 Kč + DPH

  • koordinace svatebního obřadu
  • koordinace a komunikace s hosty – příjezd na obřad a odjezd z obřadu, vítání hostů, usazování hostů na obřadě
  • komunikace s hosty při přejíždění na hostinu, dotazy hostů,
  • neustálá asistence nevěstě a ženichovi
  • dohled nad programem ve svatební den
  • komunikace  s dodavateli na svatebním obřadě, na svatební hostině a večerním rautu
  • osobní konzultace před konáním svatby dle potřeby
  • neomezené konzultace emailem a telefonicky

Koordinace svatebního dne / 15 hodin / 7.000 Kč + DPH

  • koordinace příprav v domě nevěsty
  • koordinace květin, výzdoby aut, svatební kolony
  • koordinace svatebního obřadu
  • koordinace a komunikace s hosty – příjezd na obřad a odjezd z obřadu, vítání hostů, usazování hostů na obřadě
  • komunikace s hosty při přejíždění na hostinu, dotazy hostů,
  • neustálá asistence nevěstě a ženichovi
  • dohled nad programem ve svatební den
  • komunikace  s dodavateli na svatebním obřadě, na svatební hostině a večerním rautu
  • osobní konzultace před konáním svatby dle potřeby
  • neomezené konzultace emailem a telefonicky

Pro svatby nad 30 hostů nebo pro svatby s více lokacemi má svatební koordinátor vždy svého asistenta.


KOORDINACE RODINNÉ NEBO FIREMNÍ OSLAVY…

  • dohled nad programem v den konání akce
  • koordinace výzdoby a programu
  • koordinace a komunikace s hosty – vítání hostů, dotazy hostů,
  • komunikace s dodavateli na místě – občerstvení, květiny, dorty, doprava
  • 1-2 osobní konzultace před konáním akce
  • neomezené konzultace emailem a telefonicky

Pro akce nad 30 hostů nebo pro akce s více lokacemi má koordinátor vždy svého asistenta.


Koordinátor se postará o hladký průběh dne.