KOORDINACE svateb a eventů
Máte vše připravené, zorganizované, ale rádi byste si Vy i Vaši blízcí den užili? Chcete mít jistotu, že se vše povede? Právě pro Vás jsou připraveny služby našich koordinátorů.
KOORDINACE SVATBY…
Koordinace svatebního obřadu / 2 hodiny / 1 500 Kč + DPH
- koordinace příjezdu svatebčanů, svatebního obřadu a odjezdu na svatební hostinu
- 1-2 osobní konzultace před konáním svatby
- neomezené konzultace emailem a telefonicky
Koordinace svatebního obřadu a svatební hostiny / 5 hodin / 3.000 Kč + DPH
- koordinace svatebního obřadu
- koordinace a komunikace s hosty – příjezd na obřad a odjezd z obřadu, vítání hostů, usazování hostů na obřadě
- komunikace s hosty při přejíždění na hostinu, dotazy hostů,
- neustálá asistence nevěstě a ženichovi
- dohled nad programem ve svatební den
- komunikace s dodavateli na obřadě a na hostině
- 2-3 osobní konzultace před konáním svatby
- neomezené konzultace emailem a telefonicky
Koordinace svatebního obřadu, svatební hostiny a večerního rautu / 10 hodin / 5.000 Kč + DPH
- koordinace svatebního obřadu
- koordinace a komunikace s hosty – příjezd na obřad a odjezd z obřadu, vítání hostů, usazování hostů na obřadě
- komunikace s hosty při přejíždění na hostinu, dotazy hostů,
- neustálá asistence nevěstě a ženichovi
- dohled nad programem ve svatební den
- komunikace s dodavateli na svatebním obřadě, na svatební hostině a večerním rautu
- osobní konzultace před konáním svatby dle potřeby
- neomezené konzultace emailem a telefonicky
Koordinace svatebního dne / 15 hodin / 7.000 Kč + DPH
- koordinace příprav v domě nevěsty
- koordinace květin, výzdoby aut, svatební kolony
- koordinace svatebního obřadu
- koordinace a komunikace s hosty – příjezd na obřad a odjezd z obřadu, vítání hostů, usazování hostů na obřadě
- komunikace s hosty při přejíždění na hostinu, dotazy hostů,
- neustálá asistence nevěstě a ženichovi
- dohled nad programem ve svatební den
- komunikace s dodavateli na svatebním obřadě, na svatební hostině a večerním rautu
- osobní konzultace před konáním svatby dle potřeby
- neomezené konzultace emailem a telefonicky
Pro svatby nad 30 hostů nebo pro svatby s více lokacemi má svatební koordinátor vždy svého asistenta.
KOORDINACE RODINNÉ NEBO FIREMNÍ OSLAVY…
- dohled nad programem v den konání akce
- koordinace výzdoby a programu
- koordinace a komunikace s hosty – vítání hostů, dotazy hostů,
- komunikace s dodavateli na místě – občerstvení, květiny, dorty, doprava
- 1-2 osobní konzultace před konáním akce
- neomezené konzultace emailem a telefonicky
Pro akce nad 30 hostů nebo pro akce s více lokacemi má koordinátor vždy svého asistenta.
Koordinátor se postará o hladký průběh dne.